Home (hypnotherapie) » Divi-Nation (Mediumconsult)

Divi-Nation®️

MEDIUMSCHAP- EN TRANCE HEALING THERAPEUT, ENERGETISCH THERAPEUT.

Hoe werkt het?

Mediumschap- en Therapeutische Trance Healing Therapie is een mooie, nieuwe en verkwikkende manier om eenduidig bij de oorzaak van pijn of blokkades te komen, die persoonlijke groei kunnen belemmeren.

Deze overtuigingen, emotionele pijn en/of verdriet, afgesloten gevoelens, vaste patronen en blinde vlekken kunnen direkt en nuchter worden achterhaald en inzichtelijk worden gemaakt.

De blokkade(s) of pijn die zijn ontstaan worden onder andere middels regressiemethodes  ontleed en ontrafeld om getransformeerd te worden, zodat de blokkades losgelaten kunnen worden.

Zo kan men in een nieuwe energieruimte stappen.

Het loslaten van deze vaak onderdrukte emoties en het aangeven van het zielspad geven ruimte en stroming in lichaam en geest.

Een Medium- en Trance Healing Therapeut kan direct het oorzakelijke probleem van de blokkade(s) aangeven welke men mag transformeren zodat het losgelaten kan worden.

Een medium-consult/reading is mogelijk op lokatie Goes/Zeeland en landelijk op meer dan 30 andere lokaties (ook telefonisch consult mogelijk), waaronder:

• Channeling, psychometrie, fotoreading (contact met overleden dierbaren)

• Healing, energetische geneeskunde

• Energetische trance (chakra) healing incl. pijnreductie

Het standaard tarief voor een mediumystic en energetisch consult of coachingsgesprek is 50 euro incl btw per uur

* incl. hypnose is een sessie 80 euro incl btw per uur, uitgezonderd de lente-actie van 50 euro incl btw en de lopende acties via goes onderneemt.nl, middelburgonderneemt.nl en lichtopdepressie.nl.

Methodiek:

• Zielscontact en gidsencontact

• Zielsanalyse direkt vanuit de Ziel

• Innerlijk kind- en deelzelven

• Mediamieke regressiemethoden

• Familieopstellingen

• Mediamieke NLP en ELP

• (Mediamieke) Hypnotherapie

Medium Nymfe  E. bij https://www.mediumlink.nl

Steun het wetenschappelijk onderzoek naar parapsychologie en doneer vandaag nog (https://www.dutchspr.org)

Divi-Nation, Mediumconsult 🖤

Medium Nymfe E. van Mediumlink